Om mig, Moa


Mina intressen - På fritiden så älskar jag att shoppa, vara med vänner, fota (däremot så är jag inte så duktig på det än..), spela tv-spel & chilla med min katt Sam & familjen.

Min katt - Min katt Sam är en sötnos som ni kommer se mycket av i bloggen. Han är en röd bondkatt & är jättebästaste katten i världen! Han är mitt favoritmotiv att fota!


Foto & redigering - Min kamera är en Nikon D3100, den fick jag nyligen. På julafton 2011! Innan så har jag bara fotat med en Canon Ixus 130, fast tja.. personligen så tycker jag att den var en riktigt bra kompaktkamera! Nästan varje bild jag lägger upp på bloggen kommer vara redigerad, jag redigerar alltid mina foton, mer eller mindre. Det gör jag i Pixelmator, ett sjukt bra program till Mac. Annars så redigerar jag i Adobe Photoshop CS3/CS5.


Varför mitt bloggnamn heter som det gör? - Akimoto betyder sann höst. Det är mitt namn på japanska. Men min blogg kommer inte handla om Japan direkt, så var lugna! Men det är i alla fall min största dröm att åka dit sen jag var liten plutt.

Hoppas ni tycker att min blogg är värd att stanna på!

Kommentarer
Postat av: Linneaazz

Det där du dricker e det kaffé eller nått annat??

2012-01-04 @ 14:15:00
URL: http://linneazzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0