djungelns drottning

Vilka såg Djungelns Drottning igår? Jag var rädd att det skulle vara en stor flopp. Men det var ju ganska kul! Jag hejar såklart på Fight Club, där en av mina favoritbloggare är med, Caty! Och jag skrattade (Vilket inte ofta händer när jag tittar på TV, när det är typ Family Guy så skrattar jag.) sjukt åt Fashion Baloo när de skulle laga grodsoppa och blev helt hysteriska när de öppnade "burken" och där fanns en groda HAHAHA... Och den här Paulina som går på hennes "barbiediet" dvs. att hon bara äter det som är rosa, som exempel gelehallon. Applåder... låter som en rackarns bra diet...


Kommentarer
Postat av: Sofija

Heej! Jag undrar vart du gör din header, hur du lägger in text på bilderna och hur har du gjort din blogg såå fin på blogg.se???

hälsningar en undrande tjej ;)

2012-03-16 @ 13:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0