hi my blogreaders

Idag så cyklade jag och mammi ner till stan och tog en varsin glass, förstås så tog jag Calippo Shots som alla andra tonåringar (heheh), egentligen så är det inget speciellt med smaken, som en helt vanlig isglass ju? Men det är ju sättet att äta den på som är grejen, i guess. Men det känns ju som om den aldrig tar slut, och priset! 14 kr! (Eller på dyra Pressbyrån så kostade den 15..) Han som jobbar där berättade att han har sålt slut på 25 lådor med Calippo Shots... på 3 dar! Helt sjukt!

Sen så satte jag och mamma på selet på katten och testade att gå ut med honom, snacka om rädd katt! Men det var ju första gången så det var ju inte så konstigt. Söt va han i selet i alla fall, jag höll på att smälta hihihihihohohoho! ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0