ROLIGHETER

Hejhej! Idag var jag med Källberg på stan. Vi kikade runt lite som man gör på stan hehe. Vi fotade oss själva i solbrillor som vi gjorde i Mars förra året haha vilket sammanträffiläffande. Ronja skulle köpa en topp men den fanns inte i rätt färg på stan. Så väldigt impulsivt så tog vi bussen till Erikslund. Tyvärr fanns den inte där heller... too bad.

Men vi hade kul ändå. Så kul att en gubbjävel skrattade åt vårt skratt eller något sånt. Ronja va cool och sa TYST!! till honom, där fick han. Vi åt IKEA-körv också. Men grillkorven kostade fanimej 5 kr mer än den kokta!! Det fanns en dator där man kunde tycka till om IKEA. Vi skrev från en massa fejkpersoner att de ska sänka priset på grillkorvarna. Men seriöst så kan det inte vara ju? Helt otroligt konstigt! Vi luktade på massor av parfymer också. Förträffligt gott de luktar!


Kommentarer
Postat av: Emzzz

Knasigt ;)

Först - FEJK NAMN? LOL :D

... Samma, kamera, samma personer och samma blåa jacka som du har hemma... :)

... snygging i rött, ser jag!

... mustasch! xD



Puss på dig min snygging B)

2012-03-19 @ 16:19:15
Postat av: Emzzz

Knasigt ;)

Först - FEJK NAMN? LOL :D

... Samma, kamera, samma personer och samma blåa jacka som du har hemma... :)

... snygging i rött, ser jag!

... mustasch! xD



Puss på dig min snygging B)

2012-03-19 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0