xbox is some motherfuckin' awesomeness

Hejhej! Har precis anländit hem. Ska spela XBOX nu as usual. Haha mitt liv är sjukt tråkigt ibland! Synd att det inte verkar finnas någon av mina tjejor som älskar att verkligen nörda tv-spel! Jag och Ronja hade en konversation om hur bra det skulle vara att ha en killkompis att vara med, för liksom ja... Här sitter jag nu forever alooooneeee! Så nu ska jag spela xbox, den gamla och inte den nya slimmade 360 hahah. Ska nog spela Burnout 3, ett bilspel som mestadels går ut på att kraaaaschaaa!


Kommentarer
Postat av: felicia

xbox ftw! :DDDDD

2012-03-22 @ 16:21:02
URL: http://feliciasundberg.devote.se
Postat av: Sara

Jag gillar att nörda tv spel!!!!! i alla fall med en kompis!!!

2012-03-22 @ 20:27:01
Postat av: Emzzz

Jag kan väl spela med dig nån gång.... jag kan OFFRA mig ;) hhhaaha

2012-03-22 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0